sâmbătă, 15 martie 2014

SOMNAMBULUL ONLINE, NU A CEDAT... NU A "CAPITULAT"


SOMNAMBULUL ONLINE Cedat gol ... gol "capitula"

SOMNAMBULUL gol ONLINE UITAT DE PROMISIUNILE FACUTE: (CIS grijă for au Fost-ti interesat dacă pasăre gol citit cu DIN Atentie ultimile Articole pagină "EP Drumul PROGRESULUI BIS" le remintesc aur) ... en I-am Ceruti scuze publice ( , anumitor "PERSOANE" în modul "bloc", .Doresc promis ca am sa-mi cer scuze ... fiecaruia in Parte ... dacă acest Convenția a fost "timp")

Insa cumulativ, for CSI pasă urmaresc tot, tot ce CEEA eu "apoi introdus" pe acest blog ca Dori le sugerez sănătos sănătos citeasca Atentie cu ... (probabil,, Ca Nu au dat importanta, daca-mi iau cu vederea pasăre ... astfel MEA "DIN motiv Personale dacă cauza únor DIN CE Nu Probleme ... dacă acceptă vreodată subliniez amanare" au grijă H ome Nu sau forma de U, legatura cu acest Caz ... în timp ... acest trecand 2 saptamani , minus minereu ore..15-16 cateva conține ca tinand cumulativ, acest PL 13: 15 Ziua: sambata Data: 03/15/2014, data de "intamplarii" acestui "incident" CRED ca ... nefericit a sosit momentul, s de au - ("moștenire-Sau Nu") ... cateva "explicatii" ... aripi niciodata ONU Plaza IM SA DAU EXPLICATII ARS DECLARATIE ... nu în "Fata", "DIRECTORULUI DE catifea" totusi de data aceasta, eu sunt sănătos calc-pe incepator ma ... daca fata pretul cat mai ... Intel Bine în randurile, de îngrijire VOR Urmas, am sa dezvalui, de Plasament motivul dacă anume de gol -mi Onori promisiunea dacă anume câine și Cere-mi Voi scuze, TUTUROR "victimelor colaterale" DIN acest "Razboi" ... (UITAT ONU a unei PROMISIUNEA FACUTA Aseara ...
IN TIMP ACEST gol ORA ... DACA PRECIZA INTENTIONEZ CA ProMisiune Onorato PANA SA FIE Sfarsitul ACESTEI Zilei, Sigur 100% DESI NU SUNT ANUMITE Motive ... PM ... INTR-UN FEL NICI NU AU CU ACEST CAZ LEGSTURA. ..CEL NICIODATĂ PROBABIL, CA ACEASTA TINAND CONT pagina Acest "SUPER FULL" DACĂ AM AVUT CEVA Aseara CU PROBLEME "Salvarea" (a se intelege, cu Probleme, Salvarea paginii, H ome într-o cu Caz stradă ... Doamnei fereste. .va tablă curent ....)

ASA "OBISNUIESTE" SOMNAMBULUL ONLINE SA Faca "PARANTEZA PARANTEZA" PARANTEZA, pentru-CA SA SE Doreste Intel Faca: ACEA în Z, am Fost "contactat" de un pat de copii Coleg Fost Scoala Alert DIN cu ... ,,, pasă somnambul ONLINE ... A Rupt LEGATURA CU ... DE MULT TIMP Inainte REVOLUTIE dif ... dat o dată, am Colegi Fost dacă Prieteni Acelasi în timp ... DIN Probleme cauza únor ... "sentimentale" ... (Doresc gol, sănătos intra-o, în detalii) ... DRUMURI noastre le-, s-au despartit ...
MENTIONEZ, CA "tot Timpul" ... Foster, sau "Competitie" dacă Intre ... băiat face, în scopul de a ... acuzat Lips "modestie" ... pe cer, grija mea cunosc, stiu, Ca eu "SOMNAMBULUL ONLINE" gol "obijnuiesc" H ome-OData, sa ... MA lauda UE, PE NUMELE Adevarat, FARA, A SE ASCUNDE SUB ... "NICI-UNUI" pseudonim ... ADIC, CU "DACĂ predicat Subiect "... toate ... CAZAN VALERICA Timpul și mai mare-am Fost ... ATAT, în CEEA priveste ce" invatatura ", în cazul în care ATAT în, ce CEEA ... priveste relatiile, ... sentimentale (acest Lucru, Dacca ma ... asa se poate stoarce in recunoscut-sau în cazul în care, cu ... diferite ... ocazii ...)
Las, sau Parte ... faptul ca ... in clasa "saptea" de ingrijire, ACEA Vreme ... să fie luate în considerare ... deci Grea ... dacă vreodată ... Cea, inca OData, a avut loc la În cele din urmă, enumerate în elipsele modestie, CAZAN VALERICA Dumnezeu, sunt "luat" "PREMIUL DOI CU CERTIFICAT" ... EP Candia, Despi SKY NU CARE FACEAM referă SUS, în ONU LUAT, Decat "MENTIUNE CU DIPLOMA" ...
SOMNAMBULUL ONLINE ... ar putea ... serial sau carte, Despi "Amintirile DIN Copilarie" ...

REVENIND "Zilele" NOASTRE ... acest ,,, "Domna" ca-dacă "urmărit" orgoliu ... de exemplu, dacă este salvat în "copilarie" Sunt Fost "Intr-o Prieteni Competitie, prosteasca" (ASA, Consider Dumnezeu în acest timp), "DOMNUL" nefiind, în conformitate cu cu mine, Chiara atunci de Dacca, elimina pasăre, porc, 25 de ani fara ... în interiorul acest în detalii ... în timp ... ACEST "Domna" ... aceasta ... "Mic- un" avocado ",,, asa, iar eu consider Dumnezeu ... (desi nu ca mult Sigur, data aceasta de ma ... Insel) în, Baroul AVOCATILOR DIN BUCURESTI ...

TOATE ... sigur ... "Leagi" Dupa ..., ce ma invitat, spunandu-mi-en Foster informat de Foster sau "iubire" ... grijă Noastra de la ORA actual, acest gol , H ome, H ome cu EL..ca cu mine, eu, SOMNAMBULUL ONLINE ,,. Probleme am ... "serioase" ... el stiindu, statul social ... "ambilor" ... Foster, Marrugat Pushy ..., sa ma ajute sa ma contacteze ... dacă ... (pretul, gol "față" Cine STIE, CE, FAPTE ... "nesabuite" ...)

TIN IN MOD Deosebit SA-I MULTUMESC FOARTE bine ACELEI ... "FOSTEI iubiri" ...
CA, IN CIUDEN FAPTULUI CA Pentru a elimina FOARTE MULT TIMP ... NU MA UITAT ...
Dacă în CA ... CIUDEN FAPTULUI DRUMURILE NOASTRE, S-AU DESPARTIT ... A continua-MI SA URMAREASCA ... ViaT DIN Umbria ... ...
Posibil, CA ... PROBABIL ... NE ... Candva VOM REINTALNI ... Da, sunt SA-MULTUMESC .. "față în față" ... FATA IN FATA ... (nud cunosc FOARTE Bine limba engleza ) ... Sper ca m-am facut Intel ...


Revenind la "rivalul" My Copilarie vacarmul ... "acesta" Dupa ... sau convorbire, se confruntă plecat, nu bine Cu 30 minute ... criminali, sa ma vezi, cele sanatoase se potrivesc intalnim ...
de exemplu, o "Teren" ... dacă neutru anume ... sau cafea ... vreodată ... în BUCURESTIULUI Centrul precis, în "centrarea UL Vechi" la Capitale în zona de undeva ... "Lipscani" .. . (, probabil, zona de multi-ti cunoaste aceasta ...)

Print ... "cafea vorbe dacă" da "departe, ploi, ploi" ... se roage ... pentru a salva ACEA a fost gol, H ome de un strop ... dacă Ploaie în "Fata" unui "laptop" (stiu gol , Dacca, SCRI sunt corecta ...) ... propietate la Avoca ... DOMNULUI sunt sănătos ... Inceput scapi ... firul, în Petru ... (lasand, sau Parte ... "pupaturile" dacă cerile-Lor de scuze reciproce ...) ACESTA, DOVEDINDU-MI, CA PROVERBUL 100% ROMANESSC ... IF ANUME CA "PRIETENUL NEVOIE SE cunoaste" ... în ca ... CIUDEN faptului, multi cu Urmas în ani ... am Fost ... "dusmani" ... ma asigurat, ka-mă, a fost Alaturi bine ... Dacca, pentru cazul ... Acelasi timp ... "apostrofandu-ma" .. .ca ... citez:

"Gogule" -SUNT Sigur CA ... DACA AI DREPTATE, ONU INDOIESC MA, DE ACEST LUCRU ... pentru-CA ... ... DACA CUNOSC FOARTE Bine, LASAND, SAU Noastra PARTEA competitiv ... VREAU DORESC ... DACA SA ... INSTIINTEZ ACEASTA CA, DATA IA ... MERS.,. FOARTE "Departe" ... "TREBUIA SA-I Lasia" Dracului IN PACE "
"TI-AI puroi TOTI" NEMERNICII "... DACĂ ÎN ORICE IN IA JGNIT ... ÎN CAZ DE DREAPTA Stang, PE TOATA" Lume "... (scoate minereu de discutie Doresc ... gol, gol, dacă le AICI reproduce ...)

"MY PRITENUL ASIGURAT MA, DIN EN Pozitia IF FUNCTIA, PE CARE SAU SUNT, IN ACEST TIMP-MI ... și este ... END Declarație Alături Ma ... ATAT, curve ... Cat Faraon -MI Ceres NIMIC IN SCHIMB ...

IN TIMP Acelasi MA AVERTIXAT CA.SUB NICI ... sau sub formă de ... și ne-MI POATE, ASIGURA ... PROTECTIE ... (sugerandu-mi sănătos apelez Politie ...)

UE, CAZAN VALERICA ... CARE IN INCA AM INCREDERE ... FORURILE SUPERIOARE, ALE COMPANIE CARE ... INCA "Lucrezia" (COMPANIE de renume mondial) ca v aur Gasi ... rezolvarea acestui ... "Caz" ... fara ... asa ca ... nevoie APEL ... a fi "Justitia DIN ROMÂNIA CARE. ESTE FOARTE DREAPTA corecta" ...

UE, CAZAN VALERICA ... SI IN-MI presupune COMNTINUARE ... TOATE AFIRMATIILE "FACUTE" EP ACEST BLOG ... ACEST "LUCRU" INCA-FACANDU DE DECALNSAREA ACESTUI ... "Razboi"
DA ... DORESC SA reafirmă CA. REGIZAT AM UE-ONU ... IN PRIMA "EP Drumul PROGRESULI BIS" INCA PE DATA: 02/03/2014, CIS CARE ESTE IN ... SIMT ORICE FEL ... NEDRAETATI-IT ... CAN APELURI. ..CU INCREDERE oricand Justitia DIN ROMÂNIA pasă ... asta ... "corecta DREAPTA DACĂ" ...

PANA IN TIMP ... ACEST DESI ... ..MI .SA UN OFICIAL PRESA ... NIMIC ... ... MESAJELE TRIMISE PRIN PRIN ... DACĂ ... VYZUAL "TELEPATIE" (ca Dumnezeu nu Adauga) Transmite SA ... MY ... CA_ "situat" Afla SE CONTROL SUB ... IF ... Duke, DEMERSURI, for FINALIZAREA "ACESTEIA" ...

ALL, PRIN "TELEPATIE" SA MI, ADU-ur CUNOSTINTA LA, CA LA "Sedinta" (ONU CU "OMENII MUNCII" CUM afirmă "Directorul DE catifea" ... NU CU MULT TIMP IN Urmas ... Vede fie clar .. cca Inca nu sunt niciodată ..in vocabular ... lozinci comuniste ...)

ACEASTA DE DATE SAU Sedinta SALARIATII CU CARE SUNT, NEMULTUMITI ... DE ... posibil ... pentru a negocia colectiv CONTRACTULUI NOULUI MUNCA, AL ACESTEI Companie mamă multinaționale de a participa ... INTAMPLATOR SAU UN ... (for îngrijire CSI, gol au Fost ... pagina Atenti la "Pet Drumul Progresului două ori" ... Dumnezeu, CAZAN VALERICA, CARE, BE ASCUNDE SUB "pseudonimul" "SOMNAMBULUL ONLINE" ,,, for mu mo ... am exclude. ..interventia unui ... "mediator" în rezolvarea acestui "conflict" renunatand fosrte Repede, aceasta idei și sugerandu "directorului de catifea ca ... Cea niciodată Buna solutie asta ..." demisia "...

DAR, IATA ... apare "MEDIATORUL" în Sfarsit de ... gol ... daca pretul rezolva la "conflictul" în interiorul "SOMNAMBULUL ONLINE" da "Directorul DE catifea" ... ci, pretul unui "rezolva" în neintelegerile "salariati" ... în cazul în care conducerea acestei semnatura multinațională ... IN CE PRIVESTE Euratom NEGOCIEREA! "SALARIULUI" ...
"
TIN IN MOD SA ... Deosebit AFFIRM ... "CA-L" CUNOSC FOARTE Bines, PE ACEST ... "mediator" ... da, da ... DEASEMENI CA Domna SA ... cunoaste MA. FOARTE Bine ...


INTAMPLATOR, ... sunt ... sunt ... participanților Dacca SA INTREBAT FOST SAU ONU; ACESTA Sedinta ... Statele Unite ale Americii ... CAZAN VALERICA, de îngrijire Inca ascunde sub vreodată, "pseudonimul" SOMNAMBULUL ONLINE micro AM a declarat, în cadrul disponibilitatea din aceasta Sedinta ... interesandu-MA, ea Tier ... insistent, aceasta Sedinta AVEA loc ... dacă el se roagă ... ce ("facand" sau dif ... glume. ..nu obijnuiesc, suliță în mod fregvent ... Chiara eu am intrebat Colegiul? dacă anume cum "vom" parte dacă orgasm "vom" ... uni aceasta "Sedinta" ... "în grup" SAU "solo" ...

DACA REZULTATUL RASPUNSUL ACESTEI "Glume" ... Foster, CA FIECARE sau se confrunta IT ... "solo" ... SUA ... Potrivit GASITI ...

ACESTE Dupa ... "Glume" ... INTAPLATOR SAU UN SEFUL MEU DIRECT, VIZUALIZAND, CONTUARUL ... ORA: 13: 50 ... FIIND UE "Cifra" 213 ... îmi sugerează-SA opresc ma ... Dacca "Doresc" participă sănătoase Sedinta ... (Doresc cumulativă gol, sănătos de reproducere Dialogul ..., cu ... acesta)
"
Telepatic "SA MI CA transmis ..." MEDIATOTUL "al meu mențiune ... O ZI CU Urmas IN IT ... END, prez ACEASTA ..." Sedinta "... dacă ... am luat, DECIZIA. figura ..ca înseamnă ajunga ... 213 ... 220 ... mijloacele figura sanatoase

DESI, SI tatăl meu-SAR ... deliberată ... AM LUAT DECIZIA ... Nu ... A ACESTA PARTEA "Sedinta" ... SPER, CA ... AM ... IF INTEL FOST, CA FOST ... AM .... DATA ACEASTA DE UN ... CU ... IMPARTIALITATE IC ... NICIODATA ... Bine ZIS ACESTA DATA CA ... LUAT DECIZIA AM ... NU CEA corecta ... DEOARECE, CUNOSCANDU-MA ... DA, TINAND, conjunctura fericita "FAPTELOR" IN CE Euratom MA PRIVESC CA Sigur MULT ... NU ... se poate spune dacă ACEASTA ORA: 19: 20
DATA: 3/15/2014, CA ... DECIZIA AM LUAT CEA corecta ... NU ... EXISTA.POSIBILITATEA, intra-DESI proces FOARTE MIC MAXIM ... 10%
CA Statele Unite ale Americii "SOMNAMBULUL ONLINE" FIIND ,,, FATA-IN -FATA, CU "MEDIATORUL" SA-FI RABUFNIT ...

DEOARECE, TOATE Cele "Enumerate" ... ITS NICIODATĂ ONU-UA s ... INTAMPLAT TRAC, CA ACEST în timp, SUNT UN NICI SA FAC nenumărate ANUMITE ... "SPECULATII"

Sigur FOARTE SUNT ... CA ... "MESAJUL" MY, Foster intelectual ... IF IN TIMP ACEST, ONU ... NU DORESC SA FAC PRECIZARI Alte ...?

REVENIND FOSTUL colegul meu, RIVAL ESTE, DIN Scoala generala ... A lua legatura cu ... pasă dacă Reus MA, ME-SA DEMONTREZE, CA PROVERBUL ROMANEAC "PRIETENUL NEVOIE ESTE cunoaste" ... TINAND CONT CA DEJA .. .PAREREA LUI SAU IT cunoaste-DIN Cele "SPUSE" ITS NICIODATĂ ... "IF CAFEA Print Vorbe" DIN parsing "LUI" DIN AM POST ALL UE CE PE INTERNET ... DACĂ ... DIN RASPUNSURILE MELE INTREBARILE CARE-MI AU FOST ADRESATE ... ACESTA, A AJUNS URMATOAREA CONCLUZIE:

În Inainte de ea ... DEZVALUI CONCLUZIA, grijă să AJUNS, PRIETENUL MEU ...
UE, "SOMNAMBULUL ONLINE" SUNT Nevo SA ... declara ... CA Capulí AM DESI MAMA ...
"MINTEA AM IN Coltur" DEOARECE, AR END CARE ... INTREBAT FIIND FOST "REPERCURSIUNILE" IN CARE IN CAZUL "SABOTAJUL" AR END FOST Finish SUCCES CU ...
UE CAZAN VALERICA "Avandia" ... "MINTEA Coltur IN" ACEA ... "Vreme" Dat AM ONE ... Raspuns ACESTA ... ORA IL IN DESTUL fi considerate "ambiguu" PENTRUCA ...
ACEST "Dark" Avoca ... IM A Deschem MINTEA ... ...

IM A DEMONSTRAT ... "FACAND" ,,, Schita Sau ... O PE ... SERVETEL CA, Statele Unite ale Americii ... DE FAPT AM UN Foster Decat SAU "Coad" ON "Topor" IF ... ANUME CA ACESTA PRIN ... "INSCENARE" "SECURISTI" ... CARE AU PUS-SAU DACĂ Cale ... ONU-UA Dorit ... ELIMINAREA mea ... (CEEA în priveste ce ma, "prietenul meu" ajuns concluzia în CA ... sa Dorit Dupas a spus că dacă cum sunt eu "punerea cu botul de exemplu Labe" Dar Nu ... eliminarea mea ...)

"SECURISTII" IF-AU Dorit ... (Dupa revizuire "prietenului meu", în cazul în care aceasta ora, staniu mentionez sănătos, și având în vedere de 100% en-dreptate) ELIMINAREA ... SEFULUI ... să dau pe indirectă Imedio ESTE CAZUL ... SEFULUI DIRECT ... (Sper ca m-am facut Intel) deoarece, niciodată nud "corespundea" cerintelor ... "DIRECTORULUI DE catifea" ...

CIS CARE CU ocupat "SOLUTIONAREA" ACESTUI CAZ ... PROBABIL, AU AJUNS, fin, ACEASTA CONCLUZIE ... (nu Inca Dumnezeu CRED în profesionalismul LOR ... dacă în judecarea acestui impartialitate Caz cu ...) DAR ... TRAC, CA extins de date
MEA Ale ... DA TOATE INDICIILE ...

PE ACEASTA Cale ... CER SA LE PE LANGA ... VERIFICE IMAGINILE pe ... CAMERELE LUAT Vedera ... Dacă toate CEEA CE SA INTAMPLAT ..... Inainte ... IF ANUME: A FACUT FILM , pentru a fi în ... PROGRMARILE profit ... DACĂ Sfarsitul SAPTAMANI CATE Dupas, AM SE Intel ... TREBUIA SA LUCREZE DUMINICA DACĂ DAR ... profit SCH.1 ONU NICI SA
Luni SCH.1 ... INTAMPLARE ... SAU ... REFERINTA PREMEDITARE respectiv ... REPERUL respectiv Urmas SA Devin ... sau ... urgent, IN CEEA CE PRIVESTE "Livrarea" clientilor ... Dacca. ..PRIN "ABSURD" SA ZICEM ... DIN "NEATENTIA" MEA AR SFÂRȘITUL REZULTAT 100 ... "rebuturi" ... LASAND sau partea ... CARE "Sanctiunea" END PE ca principal Statele Unite ale Americii-OR .. .Dacă END AS FOST PUS "CU Botul EP Labe" ... CE S-AR END INTAMPLAT DATORITA ... "ARANJAMENTULUI" golfuri PUS "Directorul DE catifea"
Sau "LOCOTENTI" ACESTUIA ...

Ghica GHICITOAREA MEA: CINEMA CREDETI CA AR END TREBUIT SA-DA ... DEA DEMISIA

Directorul catifea DE IN-ONE CAZ NICI ...

Sau dona IPOTEZA acestea dacă LUAT O-TRAC AC-U ... Dacca calcul, în DEJA NU FACE-TI FOST SUGEREZ SA ACEST LUCRU ...

Lasagna mama sau PARTEA COSTUL FOARTE ... Ordino "material" DAC AR END REZULTAT ATATEA "rebuturi" ... VINOVATUL PRINCIPALA ... AS IF ... END FOST UE excluzând FAPTUL ONU, CA PROBABIL END AS PUTUT .. CU .SCAPA SANCTIUNE MULT SAU NICIODATĂ USOARA, CAT EU M-AS DE END IN ACEST MOD ASTEPTAT ... ... PROBABIL (GANDESC Acumen) M-END FACUT AR, CA PE Viitor SA FIU RECUNOSCATOR "DIRECTORULUI CE catifea": DACĂ ANUME DESI AR CA PUTUT scop în SA APROBE CEEA CE PRIVESTE MA, SANCTIUNE MULT sau mama NICIODATĂ, gol FACUT ACEST LUCRU DEOARECE MA "IUBESTE" FOARTE MULT A LUA ... TINAND CA VIITORUL IN CAZUL Devin SA-AM ... ONU FIN ... dacă eu sunt Decat MULTUMESC SA-SA-DA SI RAMAN DEEP RECUNOSCATOR ...


ONU va discuta ACEASI ("MEA Ghica GHICITOAREA": CINE Pleaca ...) AR SFÂRȘITUL SEFUL FATA AVUT-O MY ... FOARTE CAZUL indirect PE Linie IERARHICA ...

ACEASTA IPOTEZA acest lucru sau, în grija AM AJUNS Urmas DISCUTIEI, CU FOSTUL Prieto IF rivalul meu DIN "Copilarie" ... Prieto -NADEJDE ACESATA ORA-...

Dacca ONU Foster LUATA cumulativă ÎN CAZ DE CALCUL PANA ACEASTA IPOTEZA ... (locul meu SA-RA INSEL MA) VA ROG ESTE UN-exclude ACEST MINISCENARIU ...

ACEST Articolo ... Inceput L-AM, IN JURUL Orei 12: 00 DA ... STIIND CA VA LUA I_MI DESTUL TIMP Candi ... ATUNCI AM Inceput REDACTAREA AM UN ... Dorita SA SPECIFIC..ORA ... DEOARECE INTRE TIMP AM FOST NAI cumparaturi ... dacă im AM IF U FACUT BAIE Fierbinte ... (TOATE ACESTA APROXIMATIE CU ... MY fin ONU-UA LUAT SAU NICIODATĂ ... ORA ORA TINAND CONT RO ESTE Acumen 21:40 AM INCHEIAT UN INCA ... IF ...

MA VAD INDREPTATIT SA AFFIRM, CA:

PANA ONU Dacca ACESTA ORA-A FACUT-IT .... sau de director DOMNULE catifea ...
VA SUGEREA SA DA-TI DEMISIA ...

Dacca TOTUSI SUNTE-TI NICIODATA IN FUNCTIE ... FACE-sau CERES DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE DACA CERE-SA-DR DOSARUL DE ACCES meu personal IT, dacă vine-DESCOPERI, CA aproximative, IN Urmas ANI CU 14, UE "SOMNAMBULUL ONLINE" INCA PE ATUNCI FOLOSIT SLOGANUL AM:

INTOTDEAUNA ALL IN PERSPECTIVA INTREGULUI CEEA CE FAC AM

TRAC CU TARIE CA ACEST în timp sau DESI CU-SA ... MAMA INTARZIERE FINALIZEZ
SLOGANUL Aminta ... EVER grija ta INTRE TIMP La prima Ming pentru a-mi ... SA-DA DOREC se aplică în toate CEEA CE EU PE TOATE PLANURIRLE INTREPRIND ... ...

DOMNULE DIRECTOR catifea ...

ULTIMA solutie: DEMISIA, DEMISIA, DEMISIA

Dumnezeu SA SA AJUTE Luati DECIZIA corectează: DEMISIA, DEMISIA, DEMISIA

VA DORESC O ZI CU SOARE!

Afar .......... daca ploua ploua .......... .........

ACEST ORA: 22: 00

A FOST SOMNAMBULUL ONLINE IN MAXIM ASIGURA CA ACEST Articolo 10 MINUTE END a fost publicat in curve VIZUALIZAT dacă intregar Lume ...

Dacca AU FOST GRESELI EXPRIMARE DE CAZ ... IF PROBABIL SUNT GRESELI ORTOGRAFICE ... IF ... GRAMATICALE UE ECR I-scuze mele timpurii ... mai devreme ... IF DEASEMENI MULTUMESC VA, for RABDAREA AVUTA Citi .. .INTREGUL ... Articolo.

SOMNAMBULUL ONLINE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat