marți, 27 ianuarie 2015

Mentorul si Profa (varianta originala nedeteriorata plus foto) !

Intotdeauna in tot ceea ce fac am perspectiva intregului!

https://secure.link/PfcMrJ4H

Mentorul si Profa



             Filmul "directorul de catifea"care a avut 37 de episoade,care au rulat dealungul a mai bine de 65 de zile pe acest blog sa incheiat.
Acest "film" desi as putea spune ca a fost inspirat din viata reala, as gresi prea mult deoarece eu l-am numit ca fiind un "film "doar metaforic!

Tot metaforic in nenumarate randuri ,ceea ce  sa intamplat a fost denumit ca a fi :un foc care a fost aprins pe data de 01.03.2014 si a continuat sa arda uneori foarte intens,uneori cu flacara mica,si alteori doar a fumegat,fiind pe cale de se stinge,si de fiecare data reaprins de mine in functie de evenimentele care se petreceau in acel moment.!!! Nu mai revin asupra acestora,deoarece cei care au fost interesati deja le stiu, si cei care vor dori sa stie mai mult vor putea afla cu usurinta!Mai degraba as putea afirma,bineinteles tot metaforic ca toate cele 37 de episoade au fost de fapt niste "filmulete"expuse prin scris ,si deseori expuse
cu ajutorul unor videoclipuri...!

Dupa cum stim ,fiecare film este incadrat ca facand parte dintr-o anumita categorie,eu incadrand-ul pe acesta  la categoria "drama"si aici as dori sa argumentez:

Toata drama mea a inceput in urma cu 10 ani la compania Honeywel la care lucrez si in prezent.In tot acest timp,eu am trait si mi-am desfasurat activitatea
sub imperiul stresului :ca oricand "copilul de suflet" al "directorului de catifea" se poate razbuna!

Precizez: ca, "copilul de suflet" a fost demis din functia pe care o avea la acel moment,si a fost luat sub protectia "directorului de catifea" sub protectia caruia se mai afla si in acest moment!

Mai precizez:"potentialul meu nas" la acea vreme ...cel etichetat de mine ulterior ca fiind "cel cu preimfarctul miocardic" si care in acest moment a fost schimbat din functie...cel mai probabil in urma interventiilor ,si semnalarilor ...mele prin intermediul acestui blog, si mai precis prin intermediul filmului care face parte din categoria filmelor de drama ,si anume:Film drama: "directorul de catifea", Personajul principal: directorul de productie marian bercu,Personaje secundare: "cel cu preimfarctul miocardic" , "copilul de suflet", "vulpas","avertismas" ,"olaras","bordeias" si alte personaje secundare, de mai putina importanta..Personajele cheie: Directorul General si Directorul de Resurse Umane ,Personaje cu rol de "victima colaterala":Secretara Directorului General

in acest moment fiind "promovata" intr-o alta functie.

Ca orice film care se respecta...si acesta a avut: Introducere ,Cuprins, si Incheiere.

Toate cele enumerete in fraza de mai sus se gasesc, in cuprinsul acestui blog, si sunt foarte usor de gasit de catre persoanele interesate!

Finalul: "directorul de catifea" a ramas in functie in ciuda tuturor argumentelor aduse prin intermediul acestui "film"

Editia doua cel mai probabil, se regizeaza in acest moment in studiourile de la Hollywood SUA!

Inca o precizare:Revin la  metafora "focul care a arde"

azi :duminica ora:17:00  data:04.05.2014 luna :mai

Data de mai sus este data,la care eu dupa lungi amanari ,si trairi pe care -"numai eu le stiu" -am luat decizia de a finaliza intr-un fel acest film
si ca urmare, a luat fiinta postarea: trecut-prezent si viitor, care s-a incheiat la data si ora specificata un pic mai sus,si referitor la ora 17:00 ora la care a fost finalizata respectiva postare,mai doresc sa fac o singura precizare:inainte cu ora de a finaliza...in Bucuresti a inceput o ploaie torentiala,si care sa accentuat,din ce in ce mai mult, si in momentul cand eu am finalizat acel articol si l-am distribuit in intrega lume, am luat o mica pauza,si uitandu-ma pe ferestra ,nu mi-a venit sa cred...totul era alb ca si cand ar fi fost iarna in luna mai pe data de patru..un strat de aproximativ 3 cm. de grindina acoperise totul, mai ales spatiile verzi...dar tot acest "potop" a contribuit intamplator sau nu... la stingerea acestui incendiu! din inima mea si din viata mea...!

Toate la timpul lor!

Datorita acestor intemperii..."de la fereastra casei mele" a inceput sa "iasa" un fum foarte gros...dar de culoare alba!

-Cei de la ISU sa-au autsesizat, si au trimis de urgenta un echipaj de salvare si unul de pompieri, pentru a stinge "focul din inima mea " desi in subconstientul meu eu declarasem ca acest foc a fost stins in momentul cand am finalizat postarea: trecut-prezent si viitor...in "real" premeditat eu nu as fi dorit a fi stins definitiv cel putin o saptamana de aici incolo....

Ehipajul de pompieri: nu este altcineva decat "Profa" care dealung-ul a cel putin doua saptamani a tot pompat "apa vie" pentru a stinge focul din inima mea
as enumera doar cateva:mergi si bea un vin bun cu un prieten,mergi in parc si priveste un fir de iarba sau o veverita,iesi din casa si mergi sa "savurezi o inghetata sau un profiteroll la cea mai buna cofetarie din Bucuresti,dute la un cinematograf si "vezi "un film bun sau la un teatru...nu mai sta in casa la calculator ca te autodistrugi...si nu in cele din urma ..."Profa"..vazand ca nu are pe cine.. "sa convinga "...sa iasa din casa si sa "trimita la origini" calculatorul...
mi-a sugerat "sa-i "trimit la origini " pe toti cei aceia care m-au suparat, si sa-mi vad de viata si de locul meu de munca .,..ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat,si sa las lucrurile sa se rezolve de la sine, asigurandu-ma ,ca daca eu voi proceda asa, ceea ce este dat sa se intample oriccum se v-a intampla fie ca eu imi doresc sau nu!



Orgolios din fire dupa cum multi ma cunoasteti...desi stiam ...100$% ca are dreptate...fara intentie,deorece eram si atunci si inca mai sunt si acum sub imperiul anumitor emotii...eu "elevul" Cazan Valerica nu i-am dat dreptate "Profei mele"...ba mai mult acuzand-o de duplicitate...

In acest moment sunt foarte sigur ca m-am "inselat amarnic"..."Profa" nu este decat un "Om" care mi-a vrut binele si acest lucru m-i la confirmat si azi cu cateva minute inainte...!



Desi nu mi-a salvat viata...eu in acest moment o consider "Profa mea"

-Dupa cum majoritatea dintre dvs,stiti: echipajul de salvare, chiar daca este solicitat prin 112, vine numai in momentul in care se considera o urgenta...considerand ca este o urgenta "Mentorul" meu a intervenit si dupa o discutie telefonica de aproximativ 30 de minute cu acesta...a reusit sa ma convinga, ca este cazul sa declar acest caz inchis si sa-mi reiau viata de dinaintea acestui incident!



Mentionez ca discutia telefonica cu "Mentorul" meu a vut loc ieri...si in acest moment cand ma apropii de finalizarea acestui articol.pun in aplicare recomadarile mentorului meu, si declar acest :"foc".. stins.!

-Multumesc foarte mult pe acesta cale "Mentorului meu" cu promisiunea ca nu am sa-l dezamagesc!

                                                          the end.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat