vineri, 4 aprilie 2014

Daca este asa, sa va fie rusine si dvs. si celor de la Honeywell Bucuresti !

Intotdeauna in toate CEEA ce fac perspectivă intregului am!

Valentinos Cazan  valentinoscazan@gmail.com

22:56 (0 minute ACUM)
pătuț  access.integri.
Primrose-mail-mă dacă ati Raspuns FOARTE FOARTE firmă Repede am apreciat dacă acest FAPT considerandu-va, FOARTE OK. IF ti-ca Luati sunte imparțială în cazul în care consideră ORICE în primul e-mail ... Oriunde ar veni de, dacă oricarei PERSOANE DIN Parte ar veni, Dumnezeu a Pildo pantaloni de catifea cord cumulativ tapiterie v-celule Putin 3 am-e-uri, Care Bare sunt primul h ome un Raspuns ...


ajută-mă? Vede fi Fata de exemplu, CA dona pentru aceasta faptul fatada mă aprox Nu dacă Raspuns princi-ati solicitarile Mele, CRED CA sa ma fac-t sunte plin de fiere amară corupti CSI aprox DIN ROMÂNIA.

CE? ciuboțica-cucului e cu ati Raspuns promtitudine dacă FOARTE Repede dacă cumulativă plouă dacă ca fațete ignorat total de mi ...

Acest e-mail Acelasi am pe îngrijire l-Acces dat sa-mi dacă un Raspuns.
Oare sănătos Inteleg aprox ati Fost contactat Honeywell Bucuresti, sugereaza gol sănătos dacă ome sa-vin și H nu am raspundeti e-mail?

Dacca acest ASA, SA FIE Rusine D-IF IF CELOR DE START Honeywell BUCURESTI.

ACEST MOD IN, MI SE EN o demonstreaza, acolo Coruptie ÎN CAZ SUA, Numa NU ÎN ROMÂNIA.

Dato fațete gol!

SUNTETI PLĂTIȚI for ACESTE e-mail Raspunde-URI Veni ÎN CAZ DE CARE AJUTORUL CELOR VA Trim ACESTE solicita.

SI SA Inteleg CA DV SUNTETI TOATE ROMANI? Helpline @ HONEYWELL

CA-MI demonstrat SUNT intra-sau înregistrare EROARE IF CA MA INSEL AMARNIC!

URGENT ASTEPT Raspuns.

CAZAN VALERICA
HONEYWELL angajat BUCURESTI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat