vineri, 2 mai 2014

Desteptarea - documentar despre realitatea lumii noastre

Intotdeauna in toate CEEA ce fac perspectivă intregului am!

Da pe Cale staniu aceasta sa Anuntis, SA și în cazul în Acelasi multumesc, bunului colegul meu, Îngrijirea feței aluzie Adresa mea, dimineata de AZI in îmbrăca, cu ... spunandu-voce tare și Altus Dude: oh Grijó FII sănătos "on-line" vedem noile Ca Sa ... Se amestecă!
Da nu am uitat promisiunea facuta de anterioara intra-sau timbre dacă anume Voi ca taxele poștale nu revândute sau pe larg cu, cu in legatura "grijă Evenimentul a tinut pagina pe blog-ul premium acestui niciodată Bine a apropia 45-60 Zilei de ...
DA FOCUL ONU INCA SA Stina.! Chiara Dacca ACEST in acest moment TOATA Lume Numa "LAPTE miere DA" IN CE PRIVESTE Euratom MA ... Nimeño MOD IN DIRECT NEW NICI indirect, dacă vreodată EVER Supari MA NU CU ... ABSOLUTE NIMIC BINEINTELES VAZANDU UE-MEA treaba MEU CAT Bine fi niciodată la LE DA APA moar.

CE? Cumulativă POATE SE ... IF ... IF FARA Streit Statele Unite ale Americii SA-MI-MI achita SARCINILE CARE ȘI NU Revin ... Chiara Bine Inainte CA?

CE? EU-RO IT Crede ACESTA ORA FIX FEL CA 2 cumulativă ÎN CAZ DE Urmas Luni, exact ACESAI ORA Singur diferit CA FIIND AZI ACEST Viner 02/05/2014, 02/03/2014 DAR SI ATUNCI ERA ERA DUMINICA dacă VENEAM DE FEL SGH.3. UE CAZAN VALERICA ONU ... CEVA AM niciodată în BUN FACUT ... Decat TIMPUL LUPTANDU dor de SA-MI-MA CU "MORILE DE vehicule aeriene fără pilot." .. Daca asta Adevarat UNELE Masur S-AU LUAT (am FAC SA se refera acestea un vârf nu Tarzi) DIN PREZENTA RAP NU SUNT ... AJUNS FOARTE Sigur CA Štít PROVERBUL Romanesco "hamei-dacă SCHIMBA Parul NARAVUL BA DAR"

CE? ... Crede CA-IT MA ... "SBAT" (zbat poate ..) !!! Atat? ... Pretul CE Crede IT ... CA-NUMA for MINE? US-MI-cel mai apropiat Eu sunt în joc SANATATE Aproape 10 ANI Zilei CA ... NU Vorbis SA DE UN ULTIMILE 60 Zilei Candi ... "În Cazut Picatura se confruntă cu UMPLUT PAHARUL" de data asta Adevarat NICI UN Dorit AM SA GENERALIZEZ ... FACAND AFIRMATII gratuite CA ... DACA Altor S-AR INTAMPLA CA ACELEASI NEDREPTTATI MIE ... IF da sau LIMITED TOATE AU, CA SUNT FOARTE Sigur M CE și CEEA INTAMPLAT SA SA LE MIE INTAMPLAT MAI MULT MULTOR Colegi Decat A-curve Crede la timp ACEST, DAR MAJORITATEA FIIND "GREDULI" UN CONSTIENTIZAT ACEST LUCRU AU, CA Sau Africa-dacă VOR PIERDE LOCURILE DE MUNCA NU AU LUAT NICI O Atitudine DACĂ AU preferă "POLITICA STRUTULUI! SAU Pe Acee PROVERBULUI "Capulí ori ȘTIUT NU-L Taie"

DA CE? PREFERATI SA INDURATI ANUMITE NEDREPTATI FACE CARE A văzut?
CE? SA a continuat UMILITI IN FATA SEFILOR a ta?
CE? Considerat CA Sefi SUNT tău dumnezeu PE pamant?
CE? CURVE SUNTETI CU FETE Douai? Spate II INJURATI ... IF IN FATA IN FATA II Linge-CUR în ea?
CE? VA-AUTO-UMILITI dacă el a vândut Servicii CU SAU IN ORA Inainte Incepe PROGRAMUL DE LUCRU, CA Statele Unite ale Americii Crede IT-NU FACE CA ACEST LUCRU curve SUA ... daca intentia premeditata Zece ANI precaut ... SA VIN PE ULTIMA IT SUTA de metrou CUM SE SPUNE ... ASTA CA SEMNI protesta ANUMITE NEREGULI GRIJA DE SAU INTAMPLAT DACA vreodată în INTAMPLA ACEASTA COMPANIE CARE SE numeste HONEYWELL (CONFORM noului cod de luat DIN 2011 am a folosi acest Drept de numele COMPANIE , specificatia aprox cu ... tot ce CEEA tors ..despre aceasta COMPANIE de UAS Bine de minciuni Decat gol această vedere punctul de rai meu personal asa Putin Intel sunt Dumnezeul am parte de îngrijire cursul dacă Numa eu cu celor reprezentnti Umane Resurse ... inclusive Directorul de Resurse Umane din acestei Companie mamă ... Urmas Caru cu dat am subsemnatul ca am luat cunostinta de cod noile prevederi bere acestui ..)
CE? Crede AC-Voi SUNTE IT-IT jos să nu se Decat ta Sefi, Dacă ați acceptat TOATE "NEMERNICIILE" EI SUNT dacă totul este în Oameni CA Voi NICI Dacă unul dintre Regulament crescatoare INTERIOARA Sau Oriunde DIN Lume ASTA UN DREPTUL SA LE DA UMILESCA. ..DE CE? LASA-a fost în IT Picioare de pantofi ... IE SUNT Sefi VREMELNIC SAU POATE UNI PE ViaT ... IF SUNT PLĂTIȚI CU VARFIS Indesit IF IF BIRD CARE NU PE ANUMITE obligatio LE ... Ținand cont AU FOST educat IF AU participat ANUMITE CURSURI, BINEINTELES Bani Greis PE DIN COMPANIE ... în parte, fără ACEST ... Numa DIN EN SUA SE Doreste CEVA ESTE ÎN ROMÂNIA este mare INTERPRETEAZA -CEVA ....
CE? Nivel declarativ RESURSA CEA MAI COMPANIE importante HONEYWELL SUNT OAMENII DACA în practică este de două INTAMPLA TOCMAI PE? BINEINTELES MULT LEVEL ONE EVER MIC Decat, DE EXEMPLU cum INTAMPLA ESTE IN IN TIME ACEST compan Românească -ROMAERO- UNDE AM AVUT ONOAREA SA Lucrezia TIMPUL LUI Nicolae Ceausescu PE, SE numărul și ACEA Vreme Av.B..DETAILAT de Intreprindere Avioane Bucuresti ... sunt Tier NEREGULI FOARTE GRAVE IN TIMP ... ACEST Luanda UE Atitudine CU CATEVA Zilei IM Urmas PRIN INTERMEDIUL DE CANALULUI socializare facebook ... femeile sex hartuite fiind dacă ca injurati barbatii utilizeaza CEO actualul cortului a acestei Companie mamă ... NU MANA PE incendiu poate BAGA CA TOATE ACESETE NEREGULI SE INTAMPLA acolit PRIN ... ALL Facebook INTERMEIUL ACEEASI ZI îndepărtat AM M-M-SEAM AFIRMATIILE MELE DANDU CA TOATE SESIZARILE AVAU NICIODATĂ DEGRABA politică substrat UE. ..
ADMINISTRAREA SA revândute Oileo NOASTRE .... DACA UN MIC SA DAU Numa EXEMPLU prima CARE Vede, Tatăl NESIMNICATIV:
CE? CSI birouri "OAMENII IN Negru" -CUM si cei WINGS loc în LAST EVER MIE Vreme SA LE Spun, BENEFICIAZA MOD IN FREE CAFEA BONUS GRATUIT DIN EN DISCRETIE ... dacă o parte COMPANIEII SCLAVII SUNT forțat Dacca Doreen BEA SA Sau CUMPERE SA sau cafea ... MINE acoperire de cel puțin 3 PE PE CAFELE MA NU ZI DERANJEAZA Deosebit MOD IN permisiunea mea .... PENTRUCA I-finanțat, MA DERANJEAZA da această DISCRMINAREA CE, PE FATA ... ce?
AR NU SFÂRȘITUL MULTI "IN-" CE DAR MA OPRESC AICIA.

SA VA SUGERZ URMARI UC-IT ATENTIE VIDEOCLIPUL ... nu ... ÎN CAZ DE START SA Fitis continua Ochi CU PE ACEST BLOG .....!

CU TOATA cafeaua GRATUIT SAU NU, PE CARE AM "Bauta-O" MA MA SA VAD Nevo declara Invin DE "Visul" .. vise DA I-mi FOARTE ... Acumen FIIND ORA 12:08 ...

CARE DE FAPT II SUGERZ COLEGULUI ANUMITE ALUZII uf ... SA SA Posibil PERMANENT ONLINE ... Aceasta este starea de repaus sau ORA SA Revin CU MESAJ DACA UN IMPORTANT NU ... NU INCA TRAC CA "Directorul catifea VA SFÂRȘITUL DEMI" .. !!!!!!!!!!!!! ..................................... !!!

Voi Revenant!


                                Buna O ZI VA DORESC!
somnambulul on-line.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat