miercuri, 10 decembrie 2014

Catelusii directorului de catifea...au schimbat strategia.

Intotdeauna in tot ceea ce fac am perspectiva intregului!



-catelusii directorului de catifea...au schimbat strategia : sub masca... de oameni... si sefii foarte politicosi...adica... in traducere 100$% romaneasca...curve cu doua fete...am mai spus si cu alta ocazie si aici pe Facebook, cat si in alta locatie...nu toti... pentru a nu merge cu prostii la tribunal, dar majoritatea catelusilor directorului de catifea sunt niste MARIONETE si actioneaza cum acesta le dicteaza...
-o avea e...l directorul de catifea salariul foarte mare... aproximativ 150 de milioane in bani vechi...plus alte... prime... si facilitati...dar cred... ca nu-si permite sa aiba prea multi cateluisi...unii dintre ei au fost "eutanasiati" iar altii au fost trimisi, in alte "padocuri" si au mai ramas in preajma lui doar "javrele" sau marionetele cum am spus mai sus...oameni duplicitari sau triplicitari...care reusesc sa aiba doua sau trei fete:pupincuristi-lingurechisti si muisti sau mancatori de banane semidecojite, daca cineva este deranjat de cuvantul "muisti".
-tot in alta locatie , cu mult timp in urma am afirmat, ca am participat la un curs privind comportamentul angajatilor... in interiorul Companiei in care isi desfasora activitatea...dupa cum probabil toata Lumea stie...trebuie , ca fiecare dintre noi, trebuie sa respectam cu strictete : Regulamentul de ordine interioara...sau ROI (prescurtat)
- eu am incercat... si cred ca am si reusit, de-alung-ul celor aproximativ 16 ani sau aproximativ 18 ani in care mi-am desfasurat activitatea in aceasta firma sa respect ROI...cu bune si cu rele...si nu vreau aici sa mai intru in detalii.............................!
-spuneam mai sus de acel curs la care am participat...despre ROI , am spus ce aveam de spus...in schimb , cel putin asa am inteles eu...Compania ...nu este interesata sau nu v-a lua in considerare opiniiile Angajatilor exprimate in spatiul virtual, pe internet...prin intermediul Bloguri-lor sau a altor mijloace de socializare pe internet...Doar este o Companie Multinationala , cu capital 100$% privat si 100$% din SUA...tara in care Dreptul la Libera Exprimare este respectat 100$%.

-cu Rezerva ca eu Valerica Cazan ... cu "mintea" mea limitata...nu am inteles pe deplin acel curs la care am participat...si asupra caruia mi-am dat si semnatura ca l-am inteles pe deplin, si mi-l asum...si tinand cont si de Dreptul la Libera Exprimare garantat si de ROmania cat si de SUA...declar... ca sunt in deplinatatea facultatilor mintale...si de buna voie si nesilit de nimeni...Cer Forurilor Superioare... ale Companiei Honeywell Bucuresti...din SUA, sa ia Masurile care se impun...SI sa ia in considerare cele afirmate de mine, prin intermediul blog-ului personal, si prin intermediul emailuri-lor... si convorbiri telefonice in SUA in urma cu aproximativ 9 luni si  ceva...

-AFARA CU NEMERNICII .

- tinand cont apropo de blog...nu am mai postat de aproape o jumatate de an ...din mai multe motive...acum insa , am sa-mi incalc anumite principii si am sa postez acest articol...nu de alta...dar pe blog eu sunt admin si indiferent ca cei de la blogerr incearca sa ma blocheze sau nu nu pot sterge ceea ce eu postez ...pe Facebook ....am doar un cont si adminii pot sterge ce doresc...
-principiul meu: ce este scris scris ramane... si vreau sa ramana scris pentru eternitate fie ca este in romana sau catalana...pentru a nu merge cu prostii la tribiunal fara dovezii concludente...!

-AFARA CU NEMERNICII .

-articol redactat si publicat azi  10 decembrie 2014 ora 18:18 .

-asa sa-mi ajute Dumnezeu...al meu nu al prea nefericitului patriarh al BOR !

-postat pe Facebook la ora 18:18
-postat pe Blog la ora 18:33

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat