miercuri, 10 decembrie 2014

Sunt in stare sa-si vanda si Mama pentru a ramane in functie.

Intotdeauna in tot ceea ce fac am perspectiva intregului!

-sunt foarte suparat din cauza jigodiilor de la locul meu de munca...urasc pupin-curistii si muistii sau mancatorii de banane semidecojite...lingurechistii..cei care sunt in stare sa-si vanda si Mama pentru a ramane in functie...!
- de curand am in lista mea de Prieteni pe Facebook si o anumita doamna ,pe care o respect, la fel ca pe ceilalti prieteni de pe Facebook la aceasta ora in numar de 224...DoAMNA se numeste Bercu Geta ..nu stiu daca are legatura cu directorul de catifea cu litere mici.... marian bercu...este ruda sau sora... sau sotie sau pura coincidenta de nume...sau fica...nu mai conteaza...este prietena mea pe Facebook si o respect la fel ca pe ceilalti..in schimb pe... marian bercu ...directorul de catifea am sa-l respect doar cat imi permite ROI... al Companieii Honeywell Bucuresti .
-salutul meu nu-l merita...pe aceasta cale doresc sa reafirm ca este un director de catifea ...incompetent si un fost comunist si care demis in cel mai scurt timp de Forurile Superioare din SUA ... a uzat de practici comuniste...am spus cu alte ocazii in blog-ul meu ...cerea angajatiilor sa dea declaratii...pentru diferite motive inventate sau care rezultau din incompetenta lui...daca va vine sa credeti...acest director de catifea si-a permis sa mearga si in vestiarele femeilor...nu mai vorbesc de cel al barbatilor ...pentru ai.... "ruga" sa nu plece acasa dupa terminarea programului...pentru a participa la sedinta... cu Directorul General...trimestriala...unde sunt recompensa-ti toti pupinciuristii,linurechistii, mancatorii de banane semi-decojite... si muistele care sunt amantele sefilor directi si indirecti...
-asta este directorul de catifea...Compania Honeywell SUA ...pare...sa nu ia in considerare toate acestea...
-mai sus va spuneam de prietena mea de pe Facebook Bercu Geta desi au trecut doar cateva minute.de cand am mentionat-o , observ ca acum...a disparut, si nu mai poate fi mentionata ca si Link...cum stiti fiecare , cand vreti sa mentiona-ti numele cuiva ca si link...poate este doar o eroare sau nu ..posibil sa nu...cine stie..?
-posibil sa ma repet:
AFARA CU NEMERNICII .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat