miercuri, 31 decembrie 2014

Remember 20014 !

Intotdeauna in tot ceea ce fac am perspectiva intregului!


Remember 20014 !



Rad si plang !






-Dupa ce m-am retras de pe Facebook in urma cu cateva ore... am "sarit" direct in cada cu apa fierbinte, pentru a-mi face o baie generala (spalat pe cap, ras la sub-brat.,,, in clusiv "parul pubian"...chiar daca nu erau necesare aceste precizari... eu le fac, deoarece nu doresc sa fiu inteles gresit !

-Stand eu asa in cada "frumusel" si ascultand muzica buna, si fara a ma "masturba"... probabil, dupa cum altii cred despre mine in urma postarilor mele de pe Facebook ,mi-a trecut prin gand, in timp ce-mi savuram cafeaua si berea la "doza"...si a durat ceva timp...pentruca mi-am impus sa nu ma grabesc deloc...cum o fac de obicei !

-stand eu in cada asa "frumusel" dupa cum am afirmat mai sus, mi-a trecut prin gand , ca nu ar fi rau..sa-mi astern ganduri-le pe hartie , cum se spune si vreau sa precizez ca nu dispun , de un jurnal personal, dar dispun de un blog personal : valentinos_bog test si mi-a trecut prin minte,(stand eu asa in cada) ca nu ar fi rau...tinand cont, ca azi se implineste doi ani de-cand acest blog personal a fost infiintat..si gandind ,cu voce tare eu ii urez :La Multi Ani...gandind la figurat sau la propriu...este "jurnalul" meu personal chiar daca in ultima vreme, l-am lasat balta, si am postat foarte rar...!

-Plang ca exact pe 31 decembrie la acesta ora, cu mai multi ani in urma ma aflam la Cimitirul Ghencea 2...cei din Bucuresti, stiu la ce ma refer...scriu si plang...aci a avut loc Inmormantarea unui fost Prieten foarte apropiat, care a fost omorat de prietena lui... viitoarea nevasta...el Ion Zgarcea Dumnezeu sa-l Odihneasca in Pace...deja cumparase si Vericghetele de nunta...si urmau sa se casatoreasca in scurt timp...insa cu trei zile inainte de Craciun , pe Fondul unor neintelegeri mai vechi...si din cauza bauturi-lor alcolice...Ion a fost omorat cu o lovitura de cutit, aplicata in inima, de viitoarea lui sotie, care era studenta in anul doi la Facultatea de Drept ! Dumnezeu sa-l Odihneasca...am a prins in ultimi-le zile mai multe lumanari ,gandindu-ma la el si-n memoria Lui !

-Dumnezeu sa-l Odihneasca in Pace !
..
-Rad si tot rad. dar in acelasi timp imi pun si anumite intrebari, legate de anumite intamplari, care s-au petrecut in viata mea, de-alungul anului 2014 !

-au fost mai multe...dar as dori sa ma opresc acum la o intamplare, pe care eu in acest moment, o consider bizara...in urma unor probleme, avute la locul meu de munca..au aparut in viata mea , la un momentdat "Mentorul si Profa "

-Indiferent de motiv, eu continu-i sa-i Respect si-n acest moment, chiar daca, din diferite motive...comunicarea noastra a luat sfarsit !

-Pe acesta cale urez La Multi Ani fostilor: Mentoru si Profa !

-pentru mai multwe detalii urmariti postarea de pe acest blog : Mentorul si Profa !

-posibil, din cauza unor probleme care ma depasesc...postarea , nu poate fi citita in limba roamna pura ...dar se intelege !

-as avea multe de spus dar ma opresc aici : Rad si Plang !


LA MULTI ANI 2015 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat