sâmbătă, 29 iunie 2013

Se ocupa de fișiere și foldere rătăcitor!


Se ocupa de fișiere și foldere rătăcitor!

Daca esti ca majoritatea oamenilor, ai sute de fișiere importante răspândit peste tot pe hard disk. Se pare că nu există un mod universal de manipulare acestor fișiere și foldere. Din fericire, există câteva lucruri simple pe care le puteți face pentru a gestiona și organiza toate dvs. de lucru.

1. Păstrați-l simplu. Dacă aveți mai multe clienti / clienti / pacienti care au nevoie de informații suplimentare stocate despre ei in afara de baza de date de obicei, a crea un dosar de informare și de a folosi aceleași convenții de numire pe toate fișierele. De exemplu: Ai putea folosi primele trei litere ale unui nume urmate de 01.

2. Fișiere numerice pot fi sortate numeric. Atunci când se ocupă cu fișiere numerice, asigurați-vă că pentru a adăuga un zero, inițial, înainte de numărul 1 sau 2. De exemplu: Dacă aveți un fișier numit customer10 și un alt fișier numit customer1, fișierul customer10 este sortată în primul rând, dacă aveți un fel de nume. Acest lucru poate fi foarte enervant. Cu toate acestea, în cazul în care customer1 este redenumit la customer01 se va avea grijă de această problemă.

3. Uimitor de comandă pentru Windows Run. Dacă aveți Windows 95 sau mai mare, aveți acces la comanda termen puturos. In testele noastre, comanda termen se va deschide orice folder sau fișier din folderul Windows și orice alte locații folderul specificat în Autoexec.bat dumneavoastră. Acestea sunt cunoscute drept căi. Căi comune sunt folderele folder și sistemul de operare Windows. Căi poate fi, de asemenea, C: Office Program FilesMicrosoft. Acest lucru înseamnă că în fereastra Run, aveți posibilitatea să tastați "Excel" și Microsoft Excel se va deschide. Puteți deschide, de asemenea dosare. Trebuie doar să tastați numele folderului și se deschide imediat.Dacă tastați "calc" în fereastra Run și apăsați Enter, se deschide Calculator. Foarte misto! Scormoni în jurul și de a vedea ce altceva mai puteți face cu comanda Run.Puteți accesa Run făcând clic pe Start și Run.

4. Lucrul cu Microsoft Excel foi de calcul. Vorbind de Excel, este ușor de a lucra cu diferite foi din interiorul același registru de lucru. Gândiți-vă la registrul de lucru ca fișier. Xls singur *. Când Excel începe un nou registru de lucru, aveți Foaie1, Foaie2, și Sheet3 pe partea de jos a ecranului. Aveți posibilitatea să faceți clic dreapta pe oricare dintre aceste foi și redenumiți-le la altceva. Pur și simplu click stânga pe foaie duce la această foaie.

5. Lucrul cu documente Microsoft Word. Este ușor să adauge observații revizuire și numerele de pagină pentru documente Word. Remarci de revizuire sunt importante, dacă sunteți de lucru pe un document care trebuie să fie văzut de mai multe persoane de mai multe ori. De exemplu: Un mic pentru proiect mijlocii. Dezvoltatorii utiliza numerele de versiune pentru a urmări software-ul lor, la fel ar trebui să fie făcut cu documente Word. Pentru a deschide antetul sau subsolul unui document Word, faceți clic pe "View | Antet și subsol". Apoi, faceți clic pe "Comutare între antet și subsol" pentru a comuta între cele două. Faceți clic pe butonul "Insert numărul de pagină" pentru a adăuga automat numerele de pagină în document. (Ar fi jenant pentru a oferi o prezentare tehnică fără numere de pagină. Publicul ar pierde încrederea în prezentare, nu mai vorbim de abilitățile tale de procesare de text.) Apoi, puteți adăuga remarci de revizuire. Pur și simplu de tip "Rev Un "sub linie care are numărul de pagină sau remarci ce vrei tu.

6. În cele din urmă, ai fost vreodată într-un dosar și nu puteți găsi un sub-folder sau un fișier? Ei bine, este foarte ușor pentru a obține aceste foldere și fișiere pentru a modela în sus. Faceți clic pe "Vezi | Aranjare pictograme Prin" și alegeți o opțiune. Acest lucru va obține aceste rătăcitori foldere și fișiere pentru a obține înapoi în linie!
Autor Bio
Autor: Brandon Doyle
www.doylesoftutah.com