sâmbătă, 20 decembrie 2014

Intotdeauna in tot ceea ce fac am perspectiva intregului!


Publicat cu aproximativ 10 minute pe Facebook !

-Nu stiu daca "directorul de catifea" ma uraste...sau suporta realitatea...prin intermediul unei alte postari , eu am afirmat ca este un director incompetent, si care inca de la 25 de ani de la asa zisa revolutie, uzeaza de practici cosmetizate , dar tot comuniste...eu i-am cerut demisia, inca din 02.03.2014...este in functie si acum...pentru-ca asa considera Forurile Superioare din SUA...
-Si azi 20.12.2014 prin intermediul acestei postari, eu raman la convingerea mea , ca acest "director de catifea" este incompetent , si este un fost comunist, care nu a reusit sa se adapteze , noilor cerinte ale Democratiei si implicit la cerintele Companieii Multinationale , cu capital 100$% SUA !
-Numele acestei Companii Multinationale din Bucuresti  probabil il stiti sau nu !
-Cine nu-l stie , il rog sa vizualizeze blog-ul meu mai cu atentie !
-Adresa blog-ului meu este urmatoarea: http://valericacazan.blogspot.com 
-va doresc o zi buna !


Cu Dumneavoastra pentru Dumneavostra !

somnambulul online.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat