marți, 19 noiembrie 2013

Doua lucruri pe care nu le poti face in acelasi timp!

Dupa cum v-am promis in articolul de mai sus...(ca voi reveni dupa ora 23:30) cu scuzele de rigoare, ca am intarziat putin mai mult, deoarece remedierea problemei aparute- ieri deja... pentruca acum am intrat in ziua de Marti deoarece acum este ora  00:15 ,mi-a luat mai mult timp decat ma asteptam, dar pana la urma am reusit....Revenind la articolul de mai sus care initial, am vrut sa fie o introducere, un preambul ,articolului  caruia urma sa-i fac" copy-paste" si sa-l public...nu mai aveam decat sa va anunt titlul, si sa trec la treaba...
Lucrurile au degenerat putin, si aici s-ar potrivi proverbul romanesc:  "UNDE DAI SI UNDE CRAPA"
Fiind presat de timp...si de faptul ca" virgula" calculatorul nu mai raspundea la comenzile mele...si dorindu-mi sa nu pierd tot ceea ce scrisem pana atunci, trebuia intr-yn fel sa fac o incheiere...si asa a aparut  PRIMARUL GENERAL AL CAPITALEI DOMNUL SORIN OPRESCU
(pe care de altfel il stimez) personajul principal al intregului articol desi initial nu mi-am dorit acest lucru...
 ASTA NU INSEAMNA ca" retractez" sau  ca i-mi pare rau ca L-AM  pus intr-o lumina nu tocmai buna...
doar ca  "A CAZUT CA MUSCA IN LAPTE" (un alt proverb romanesc!)
Daca a-ti fost atenti... sau o sa cititi articolul "premergator" acestuia...eu, nu intamplator incercam sa va spun .cate lucruri pot face eu in acelasi timp...cunoscand numele articolului ce urma a fi publicat:


Doua lucruri pe care nu le poti face in acelasi timp!

INTREGUL ARTICOL IL VE-TI GASI DACA DATI CLIK AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat