luni, 18 noiembrie 2013

VOTATI SORIN OPRESCU!!!


Da, este deja luni si SOMNAMBULU ONLINE. doar s-a trezit!!! de cateva minute...inca este "somnambul"
si vrea sa realizeze mai multe "lucruri" in acelasi timp...si anume: este atent sa nu "dea" cafeaua pe foc,
asteapta sa vina apa calda pe conducta de la dus, intre timp cafeau este gata...apa calda a venit...micul dejun este si"el" aproape "incropit"..,calculatorul de rezerva...tocmai a fost pus la "treaba"si anume ca trebuie sa-si faca scanare  "full" pentruca este -luni-si asa este programat...intre timp am" dat o fuga"
pana jos,la magazin pentru-ca  nu mai aveam tigari...si in acest timp ferestrele fiind deschise pentru a face "aerisirea" de  dimineata...si pentruca am fost un pic abil...cum se spune...si anume ca nu am precizat ora inceperi redactari acestui comentariu,sau introduceri...cum doriti sa-i spuneti,acum i-mi pot permite sa iau o pauza de aproximativ 10 minute ....pentru a "merge" la un dus...urmand ca dupa aceea sa continui aceasta introducere inainte de a va anunta titlul noului articol ce urmeaza a fi publicat in cateva minute pe pagina acestui blog,si anume: "PE DRUMUL PROGRESULUI PENTRU SANATATE"...
Desi... am intarziat un pic mai mult la dus...care de altfel s-a trnsformat intr-o baie generala...(aici incluzand tot "tacamul" -spalat de la a la z barberit, aranjat, uscat pe par,etc) acest lucru luindu-mi mai mult de o ora...acum pot spune ca
 sunt "in grafic" cum se spune si nu-mi ramane decat sa va anunt cum se numeste titlul articolului ce urmeaza a fi publicat in minutele care urmeaza, pe aceasta pagina:
DIN CAUZA UNEI MICI PROBLEME...sunt nevoit sa aman putin afisare titlului...si nu pot sa va anunt ca in acest moment este ora 12:05....si sunt nevoit sa salvez tot ce am scris mai sus si sa public tot..in aceasta faza...urmand a reveni pentru a continua in functie de timpul disponibil si de gravitatea micii probleme care o am in acest moment cu calculatorul...
PREVENTIV somnambulul online va doreste o zi buna, si un inceput de saptamana  favorabil....pentru toti
somnambulul online  azi luni 18.11.2013 ora 12:12   ....intre timp sau mai scurs aproximativ 8 minute...pana s-a incarcat previzualizarea....deorece va spuneam mai inainte ca am o mica problema cu "PC-UL" PROBLEMA ESTE PUTIN MAI "GRAVA" SI DIN CAUZA TIMPULUI CARE MA PRESEAZA AM SA AMAN PUBLICAREA NOULUI ARTICOL...PROBABIL...ACEST LUCRU VA FI POSIBIL DUPA ORA 23:30 DEOARECE TREBUIE SA MAI MERGEM SI LA "MUNCA"...NU-I ASA?...PENTRU A FACE ROST DE FINANTE...CA DE PE URMA BLOGU-LUI...TE MANANCA  "CAINII PRIMARULUI GENERAL AL CAPITALEI"-SORIN OPRESCU-CARE A PROMIS SA REZOLVE ACEASTA PROBLEMA INTR-UN AN SI JUMATATE...DACA V-A REZOLVA ACEASTA PROBLEMA...VA ROG SA-L VOTATI PENTRU A OBTINE AL TREI-LEA MANDAT,DACA NU....VA ROG SA-L VOTATI DIN NOU ...PENTRU A REZOLVA ACEASTA PROBLEMA A CAINI-LOR COMUNITARII IN MANDATUL URMATOR....
ACESTEA FIIND SPUSE... SOMNABULUL ONLINE VA DORESTE TUTURORA MULTA SANATATE CA-I MAI BUNA DECAT TOATE....SI INCEARCA ACUM LA ORA 12:35 SA PUBLICE ACEST ARTICOL 100% ORIGINAL COMPOZITIE PROPRIE ,....COPY-PASTE...ZERO....DE ACEASTA DATA.....
SA AUZIM NUMAI DE BINE....
                                                        SOMNAMBULUL ONLINE.


SOMNAMBULUL ONLINE   ORA 13:00



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat