joi, 5 decembrie 2013

SCRISOARE CATRE FICA MEA (intregul articol in pagina)PE DRUMUL PROGRESULUI PENTRU *****ROMANIA*****

Tu vei pleca! Dar România nu are unde să plece. România se va autodistruge sub povara unui popor din ce în ce mai leneş, mai lipsit de cultură şi mai tupeist. Veţi fi prea puţini copilă! Nu veţi putea salva România. Du-te! Dar nu uita niciodată că eşti dintr-o ţară binecuvântată de Dumnezeu şi distrusă de oameni…

Nu e nicio mândrie să aparţii unei naţii. Fii mândră că eşti cinstită, că eşti deşteaptă. Fii mândră dacă faci ceva în viaţă pe puterile tale, cinstit şi corect. Fii mândră pentru ceea ce faci, nu pentru ceea ce eşti! În fond a fost voinţa hazardului să te naşti în România. Şi nu văd de ce nu ar trebui să fii mândră pentru asta.

Raspuns la un comentariu....
“va denigrati tara” – ce gandire de nationalist securist! Tara o denigreaza cei care o saracesc si o batjocoresc zilnic, nu cei care spun adevarul. Imi cer si eu scuze, nu ati inteles nimic.

SOMNAMBULU ONLINE spera,ca DUMNEAVOASTRA PRIVITORII MEI DRAGI ati inteles mult mai mult...eu chiar daca sunt un "furacios"de articole si nici macar nu... "caditisesc" sa fac un comentariu in pagina de unde fac "copy-paste" din cauza timpului disponibil (aceasta nefiind o scuza) in cazul de fata inclin sa-i dau dreptate domnlui STEFAN CIOCAN...si nu domnului SILE KILE (pseudonim)

Link-ul  dvs...apasa pe: SCRISOARE CATRE FICA MEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat