joi, 25 decembrie 2014

Soarta Mea !

Intotdeauna in tot ceea ce fac am perspectiva intregului!


                       Nimic nu este intamplator !

-Soarta Mea !

-Rad si plang, nimic nu este intamplator !Dumnezeu, a avut grija sa ma trezesc si in aceasta dimineata de decembrie 25.12.20114 Ziua Nasterii Domnului Nostru  Isus Criristos  !
-Plang , si nu o spun la modul gratuit, mai bine zis am plans cu lacrimi, nu de de crocodil , dar am plans, in timp ce, eram in cada pentru "!toaleta" zilnica, sau mai bine zis... saptamanala, deoarece in ultima saptamana , m-am cam neglijat !
-Fiind crescut inca de mic, cu frica de Dumnezeu...si anume ca nu este bine, sa respecti anumite sarbatori , sau anumite "ritualuri " si anume ca nu este bine sa-ti faci "baie generala" in anumite Sarbatori... cu Cruce Rosie conform cu: Calendarul OrtodoX al BOR  !
-Da am incalcat, neintentionat aceasta "frica" si in jurul orei 11:00 am decis , sa-mi fac o baie generala, deoarece simtem ca "put" chiar daca nu era  chiar asa... !
-M-am trezit la 10:30, si fiind "ametit" de somn si de tusea , care in ultima vreme, ma cam "sacaie" , din cauza nr-ului de tigari fumate...,dupa cum am mentionat mai sus, la 11;00 , am intrat in cada cu apa fierbinte, pentru a-mi bea cafeaua zilnica. si in acelasi timp, de a ma relaxa, si a ma spala pentru a nu mai "putii" dupa cum am spus mai sus...!
-Am omis sa va spun, si poate nici nu as fi facut-o, daca nu s-ar fi intamplat, ceea ce s-a intamplat: Inainte sa ma "bag" in cada cu apa fierbinte..., in timp ce imi faceam cafeaua, am hotarat, ca nu ar fi rau sa aprind cateva Lumanari, mai precis in numar de patru: una in bucatarie, una pe hol, una-n baie, si una-n camera sau sufragerie!
-Zis si facut !

-Am aprins Lumanarile "punandu-le" pe fiecare intr-un pahar de plastic, ramas de la cafelele consumate si "procurate" de la chioscul din scara blocu-lui in care locuiesc..si dupa cum probabil toata lumea stie aceste pahare sant sau sunt, nu stiu care este exprimarea corecta... de plastic !
-In prealabil, inainte, de a aprinde aceste Lumanari am "pulverizat" cu propria gura (am avut si un buchet de busuioc, pentru asa ceva, dar a fost aruncat la ghena de gunoi de o "fosta"...) aghiazma , pastrata cu sfintenie intr-un dulap din bucatarie...pusa acolo de Mama Mea  cu mai mult de trei ani in urma sau patru, nu mai stiu sigur...cand din anumite motive, a fost nevoita , sa locuiasca la mine, o anumita perioada de timp, si fiind condusa de mine la Biserica din apropierea cartierului unde locuiesc, a luat apa Sfintita si a pus-o la loc sigur intr-o sticla... "de sticla" fosta sticla de ulei de masline cu capac in regula !
-Nu sunt un credincios desavarsit...Cred in Dumnezeu, si am fost botezat, ca fiind crestin ortodox, dar in acest an, nu am permis intrarea in casa mea a Preotului care a venit la usa cu Botezul...! Nu doresc acum sa dau explicatii...de ce ?
-Da , intre timp cada s-a umplut cu apa fierbinte , si cum este normal. sau anormal, eu , am  "purces" si, m-am autointrodus in cada cu apa fierbinte pentru a ma relaxa si-a-mi savura cafeaua, cu tigarea de rigoare...s-a nu va mire acest fapt, deoarece, sunt altii si mai "nebuni decat mine: am un fost Prieten pe Facebook, care la un moment dat, a fost "Mentorul " meu , care-si petrece aproape zilnic din cate am inteles, cate doua ore in cada, pentru a se documenta, si a citi, anumite Carti !


-Eu, nu sunt de acord cu aceasta "terapie" nu sunt de acord cu fostul meu "Mentor" si, am preferat, sa-mi "omor" timpul in cada, savurandu-mi doar cafeaua...si rau am facut, -da am gresit, deoarece am uitat de lumanarile aprinse anterior in paharele de plastic ramase de la cafeaua, consumata anterior, dupa cum v-am mai spus !
-Inainte de a va dezvalui , ce s-a intamplat, as dori sa va informez ca Dumnezeu exista cu Adevarat !
-Nimic nu este intampaltor, sau ceea ce n=i se intampla. nu este fara un motiv anume !
-Ce ma face sa afirm, cele precizate mai sus, este urmatorul fapt: inainte        de a-mi termina de savurat cafeaua (in cada), ud fiind, am iesit sa vad daca programul antivirus al Pc-ului meu a depistat vreun virus !   
-Nu am apucat sa mai observ daca "am sau nu virusi " deoarece , intrand in sufragerie , am fost neplacut surprins , sa constat, ca jaluzeaua din mijlocul ferestrei mele... ardea cu flacara deschisa...de vina fiind eu , pentru-ca nu am luat in considerare, ca lumanarea v-a arde la un moment dat si v-a ajunge la  "buza" paharului de plastic al cafelei baute de mine anterior !
-Da era un fum gros si alb, dar nu am sunat la 112, am stins acest "miniincendiu" cu doua cratite de apa luate de la chiuveta, cat mai repede !
-Daca ve-ti citi cu atentie postarea mea din blog "Mentorul si Profa" chiar daca in acest moment, din cauze care ma depasesc nu poate fi vizualizata...(postarea)  in limba romana pura...ve-ti intelege, ca nimic nu este intamplator...la acea vreme.afirmam ca am apelat la 112 , si in cel mai scurt timp au venit cei de la ISU si au stins incendiul din inima mea si fumul alb de la fereastra mea !
-La acea vreme, a fost doar o figura de stil , afirmatia mea in ceea ce priveste incendiul, si afost doar la figurat !
-Acum, azi 25.12.2014 , a fost cat se poate de real si din Fericire, l-am depistat la timp, si nu fost nevoie sa sun la 112 !
-Am facut cateva poze cu telfonul meu mobil, care nu este prea performant,si am sa incerc , sa le "extrag" in vederea postarii, si nu promit ca voi reusi
-Nici nu-mi doresc acest lucru ,in mod deosebit : daca ma crede-ti Bine, daca nu tot Bine !
-Ar mai fi cateva amanunte de precizat, in legatura cu visul meu... avut inainte cu o zi, sau si alt amanunt legat de betele de chibrit, si modul in care acestea s-au aprins sau cate mi-au cazut din cutie in momentull deschidere a acseteia ...dar ma opres aici !
-Nimic nu este intamplator ! Toate se intampla la Timpul Lor !

Rad si pang !

-Nimic, nu este, si nu a fost intamplator, cred in acest moment, rememorand si alte "ita,mplari din trecut !

-"Da" , uneori gandul cel mai nebunesc, cel mai imposibil in aparenta, se fixeaza atat de puternic in minte incat sfaarsim in a-l crede realizabil... !

Mai mult:daca ideea se leaga de o dorinta violenta,pasionala, o acceptin cele din urma ca pe ceva fatal, necesar, predestinat,ca pe ceva ce nu poate sa nu se intample "

             Dostoievski

-redactat editat si fializat dupa intamplari reale  azi 25.12.2014 ora 16:55 !

sonambulul online


-Pe curand !
                         


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat