sâmbătă, 25 iulie 2015

"Jigodiile Ordinare" (intre ghilimele) de la Honeywell Bucuresti.

Intotdeauna in tot ceea ce fac am perspectiva intregului!





               "Jigodiile Ordinare" (intre ghilimele) de la Honeywell Bucuresti.


   Am ales, sa tac...tinand cont de anumite "circumstante" mai ales ca, anumite "amenintari" nu s-au concretizat.

Mai sigur, in data de  18 mai 2015 in urma unei discutii nu prea amiabile cu seful meu direct, pe care l-am numit in anumite postari anterioare "Bordeieas" tinand cont ca numele lui real este Bordeiu Marius...care,cel mai probabil, a pus in aplicare...metodele comuniste...invatate la cursurile care sant platite de Honeywell Bucuresti Firma Multinationala cu capital 100%£$ SUA...si anume , de a umili subordonatii...aceasta fiind o practica in aceasta Companie de Renume Mo0ndial care are mai multe sedi in Romania.

  Nu as vrea sa cred, ca angajatii Honeywell... sunt "umiliti" in toate scursalele din Romania...!

 Va spune-am mai sus de "o anumita jigodie ordinara" pe nume "bordeias"  care la data de 18 mai 2015, in urma unei discutii in contradicoriu...am fost fortat..sa iau o anumita decizie...in ceea ce ma priveste...!

  Acest "bordeias" care este un "pupincurist" al "directorului de catifea" despre care ve-ti afla mai multe daca i-mi ve-ti urmarii postarile anterioare in special cele de pe blog, sau chiar pe Facebook...in ziua respectiva...si-a permis, sa ma ameninte, ca , daca  nu voi fi de acord cu "ordinul" sau am sa fiu nemotivat in ziua respectiva...! Cert este ca nu am fost anuntat in niciun fel, daca aceasta decizie, a "pupincuristului" Bordeiu Marius al "directorului de catifea" care se numeste Marian Bercu , care este din cate stiu si in acest  moment este ..."Director de Productie" chiar , daca in nenumarate randuri, am afirmat, ca este, un fost comunist, si nu este competent pentru aceasta functie...!

Cei din forurile superioare Honeywell... din sua...au crezut altfel...si nu pot spune, decat sa le fie rusine.

Am afirmat de nenumarate ori, ca acest "director de catifea" este un fost comunist" si trebuie demis...este adevarat, ca, si fosti comunisti sunt competenti...acesta si-a facut facultatea la seral , si nu stie o "boaba" limba engleza...stie numai sa cera, declaratii scrise angajatilor...mai ceva ca la securitate lui Ceausescu...!

   Demisia "directorului de catifea" de la Firma de Renume Mondial Honeywell Bucuresti...care se numeste Marian Bercu .

  -nu as fi scris...aceste randuri, ...daca cei de la Resurse Umane ar fi dat curs unei cereri venite din partea mea...eu fiind in concediu medical...si in acelasi timp solicitandu-le celor de la resurse umane o adeverinta ...in vederea creearii unui card de credit...la o anumita banca...era vorba de maximum 10 minute...pentru a da un aviz pozitiv...tinand cont ca din data de 23.07.2015...nu au dat niciun raspuns, eu consider in ciuda faptului, ca nu am fost deranjat sub nici-o forma pe durata concediului meu medical de aproximativ doua luni...ca cei de la Honeywell Bucuresti...nu toti...pentru nu a merge cu "prostii" la tribunal, sunT "jigodii ordinare",si inca mai cred in ciuda faptului ca acesta Companie cu capital 100"$£$% SUA poate fi ccondusa de fosti Comunisti...din pacate...nu stiu sigur varsta "Directorului General" al Honeywell Bucuresti.

Nu as vrea sa aflu, ca a fost UTC-ist in timpul lui Nicolae Ceausescu !

  Demisia-Demisia_Demisia !





 - pana una alta, sa avem o zi de sambata placuta..., si vom vedea, daca luni 27.07.2015 vom cere demisia Directorului General al Honeywell Bucureti.

  Teoretic nu am niciun motiv...pratic, la fel...si totusi am anumite semne de intrebare...atata timp cat Prim Ministrul Romaniei este un infractor...ce ne face sa credem ca Directorul unei Companii...si in speta  Honeywell Bucuresti...fie...si Multinationala cu capital 1000£$% am pus o mie, intentionat...capital privat SUA si aici ma refer la cel de catifea...de ce nu poate fi anchetat ...si eventual demis...daca se va dovedi ...ca a facut anumite infractiuni in ultimii 17 ani... sau 19 de cand se afla in acesasta functie...!


  -probabil voi reveni , sau nu.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspuns garantat la orice comentariu publicat